רוצה להופיע בעמוד הראשון בגוגל ?
רוצה יותר לקוחות לעסק שלך?
עשה את הצעד הראשון עכשיו ! 
יותר חשיפה, יותר לקוחות לעסק !
התקשר עכשיו - 077-2700300

                 קידום אתרים           מאמרים בקידום אתרים             טיפים לקידום אתרים                    קידום אורגני                    קישור ממומן

כיצד לבחור מקדם אתרים?

קידום אתרים מקצועי יכול לשפר פלאים את היקף תנועת הגולשים לאתר שלך. האם כל מקדם אתרים יכול להצליח באותה מידה? מה חשוב לבחון כאשר בוחרים מקדם אתרים, וממה רצוי להיזהר?

כמו בכל מקצוע אחר, גם בקרב מקדמי אתרים ישנם מקצועיים יותר ופחות. חלק ממקדמי האתרים עלולים להבטיח הרים וגבעות, אולם במבחן התוצאה להיכשל כישלון חרוץ. לכן, כאשר בוחרים מקדם אתרים חשוב מאוד לבחון את מידת המקצועיות שלו ( או שלה), הניסיון שיש לו בקידום אתרים וכן מה מידת ההצלחה הנוכחית של אתרים אשר קודמו על ידו.

מקדם אתרים מקצועי אינו מי שמבין מעט במחשבים וקרא אודות קידום אתרים באינטרנט. כאשר מתייחסים למקדמי אתרים מקצועיים מדברים על אנשי מקצוע אשר למדו את התחום, עוסקים בו ומשתלמים בו ללא הרף. מכיוון שזהו תחום דינאמי המשתנה כל הזמן, שמירת אצבע על הדופק היא חלק חשוב ואף הכרחי להצלחת קידום האתר.

אם כן, כאשר בוחרים מקדם אתרים רצוי לבחור באדם בעל הבנה וידע גם בתכנות אתרים בנוסף לידע בקידום אתרים במנועי חיפוש, מהסיבה הפשוטה ששני התחומים שלובים אחד בשני. למשל, קוד האתר הוא אלמנט חשוב בקידום אתרים, ורצוי שמקדם האתרים אותו בחרתם ידע להמליץ על קוד אתר שיהיה המתאים ביותר לצורך קידום האתר, כמו גם פעולות נוספות הדרושות לקידום האתר על בסיס תכנותו.

רבים נרתעים מקידום אתרים מתוך האמונה כי מדובר בעלות גבוהה מאוד. בפועל, ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מחירים, החל מכמה מאות ועד אלפי שקלים. ברוב המקרים, כאשר מקדם האתר עושה את מלאכתו בצורה טובה, ההשקעה הופכת למשתלמת וכדאית ביותר עבור בעלי האתר. חשוב להדגיש כי קידום אתרים זול, עלול להסתבר כיקר מאוד, מכיוון שפעולה לא נכונה של מקדם האתר עלול לגרום לנזק תמידי לדירוג האתר במנועי חיפוש, ובכל לגרור הוצאות כבדות ונזקים כספיים לעסק.

לפני הפגישה עם מקדם האתרים הגדירו לעצמכם את התקציב המתאים לכם, תוך הבנה כי מדובר למעשה בהשקעה עסקית לטווח ארוך. קידום אתרים הינו חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של כל עסק, ולכן מדובר בשאלה של עלות מול תועלת.

היום ישנם המון דרכים לקידום אתרים, כאשר לכל מקדם אתרים שיטת העבודה שלו. רצוי לשאול את מקדם האתרים אודות ה"אני מאמין" שלו, על מה הוא שם את הדגש בעבודת הקידום (למשל תוכן או קישורים) וכו'. מומלץ לנסות ולתאם ציפיות, על מנת שלא להתאכזב. זכרו כי קידום אתרים נעשה על פני תקופת זמן ארוכת טווח, ולעיתים תוצאות העבודה אינן נראות מיד.